Tuesday, 4 December 2012

蛋白土司

joceline lyn | 23:46:00 |
鸡蛋三文治是家里宝贝的最爱。
所以娘子也慢慢爱上了做土司。
第一次做蛋白土司,感觉满不错的。
就把它推荐给大家吧!




蛋白土司

食谱取自 :蜂厨

材料:
高筋面粉 - 300克
细砂糖 - 30克
盐 - 3克
酵母 - 5克
鲜奶 - 130克
蛋白 - 80克(2个)
牛油 - 30克








 。。。 Butter ,Flour  And  Me 。。。

12 comments:

  1. 花花娘子呀!
    我嘛…只是齋麵包都照單享用你的麵包哦!
    哈哈!蛋白土司一定很彈彈彈了…
    :P

    ReplyDelete
  2. 你的吐司越做越美,我喜欢做白吐司用 Crisco 白油,做出来雪白的颜色

    ReplyDelete
  3. 鸡蛋三明治我们家小朋友也超爱的~嘻嘻
    等回家后,我也来尝试你这吐司,冰箱里存有很多蛋白呢!^^

    ReplyDelete
  4. 娘子家的面包越来越美。
    我要一片kosong地。

    ReplyDelete
  5. 我喜欢那个鸡蛋三文治 :)

    ReplyDelete
  6. 面包~好久都没在我家出现过了!

    ReplyDelete
  7. I love egg sandwich too leh, just had it for my breakfast heeheehee

    ReplyDelete
  8. 娘子快去carol老师家。。我我我。。看到你们花花。。

    还有娘子笑到很灿烂的照片哟~~~

    ReplyDelete
  9. 我妈最爱土司,昨天告诉我说,我很久没做土司了,我看我要勤劳一点,这个礼拜天做个土司给她。。你家土司做的美叻。。:)

    ReplyDelete
  10. I am looking at your egg sandwich and could hear my tummy growling (haven't had my breaky yet ;P Really loved the texture of your soft bread. So sad, I can't get this kind of texture for my bread.

    ReplyDelete
  11. Love this loaf using egg white, no chloestrol, is this bread still maintain soft till the next day?

    ReplyDelete
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...